Vi er:
MonkeyMonkey BVBA
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia
E-postadresse: [email protected]
MVA-nummer: BE0549896463
1. Våre vilkår og betingelser gjelder for ethvert tilbud fra oss som en nettbutikk til deg som forbruker (enhver fysisk person som alene, kjøper eller bruker en vare eller tjeneste som er gjort tilgjengelig på markedet).
2. Vi leverer over hele verden bortsett fra Ålandøyene, Amerikansk Samoa, Bangladesh, Bonaire, St. Eustatius og Saba, Brasil, Det britiske indiske oseanterritorium, De britiske jomfruøyene, Christmasøya, Kokosøyene, Cookøyene, Costa Rica, Falklandsøyene, Filippinene, Guam, Heard- og McDonaldøyene, Isle Of Man, Israel, Caymanøyene, Libya, Marokko, Marshalløyene, Mauritius, Mikronesia, Nord-Korea, Salomonøyene, Syria, Thailand, Turks- og Caicosøyene, De mindre amerikanske utenforliggende øyene, De amerikanske jomfruøyene, De forente arabiske emirater, Vietnam, Sør-Afrika, Sør-Georgia og de sørlige Sandwichøyene. Hvis du sender inn en leveringsadresse innenfor ett av disse landene, forbeholder vi oss retten til å avvise bestillingen din.
3. For å kunne plassere en bestilling, må du være over 18 år. Hvis du er yngre enn 18, ber vi deg om å la en forelder eller verge plassere bestillingen din. Hvis det kommer til vår oppmerksomhet at en bestilling er gjort av en mindreårig, forbeholder vi oss retten til å avvise bestillingen din.
4. Å plassere en online bestilling på nettstedet utgjør en formell aksept av våre vilkår og betingelser, som alltid er tilgjengelige gjennom nettstedet vårt.
5. Hvis du har bestilt online, gir vi deg i tillegg til og sammen med ordrebekreftelsen eller senest ved levering en kopi av disse vilkårene og betingelsene i et format som du kan lagre eller skrive ut. Vi anbefaler også at du alltid gjør dette.
6. Hvis det i tillegg til disse vilkårene og betingelsene gjelder ytterligere spesielle betingelser, gjelder det ovennevnte også for disse spesielle betingelsene. Du som forbruker kan alltid påberope deg til din fordel den mest gunstige teksten hvis våre vilkår og betingelser skulle være i strid med de ovennevnte spesielle betingelsene.
1. Vi uttaler eksplisitt i vårt tilbud når sistnevnte kun er gyldig for en begrenset periode eller er underlagt spesifikke betingelser.
2. Vi beskriver alltid så komplett og nøyaktig som mulig hva vi selger til deg, samt forløpet av leveringsprosessen vår. Beskrivelsen er uansett tilstrekkelig detaljert for å tillate deg å gjøre en ordentlig vurdering. Hvis vi bruker grafikk, er de en sann gjengivelse av de tilbudte varene og/eller tjenestene. Imidlertid, å feile er menneskelig, og hvis vi er tydelig feil, er vi ikke forpliktet til å levere til deg.
3. Din bestilling er komplett og kontrakten mellom oss er endelig når vi bekrefter bestillingen din via e-post og angående betalingen din gjort med kreditt- eller debetkort, så snart vi mottar godkjenning fra kortutstederen din. Vi godtar PayPal, Visa, Mastercard, American Express og andre kredittkort. Skulle kortutstederen din nekte å godkjenne betalingen din til oss, kan vi ikke holdes ansvarlige for eventuelle forsinkelser i leveransen og/eller manglende levering av bestillingen din. Bestillinger uten gyldig betaling i registrerte kortholders navn vil ikke bli akseptert eller behandlet.
4. For å kjøpe et produkt legger du det til i handlekurven din. Deretter sender du inn dine kontaktdetaljer og faktureringsdata. Deretter velger du din foretrukne leveringsmåte: Standard frakt eller Sporet frakt. I det siste trinnet blir du ledet til en oversiktsside, du godtar våre vilkår og betingelser og bekrefter betalingen din ved å trykke på "Kjøp nå"-knappen, med teksten "bestill med betaling". Hvis du har fullført disse trinnene, blir kjøpet ditt endelig.
1. Hvis du kjøper varer fra oss, har du rett til å bestemme at du ikke vil beholde varene i 30 dager fra leveringen eller kontraktens inngåelse. Du kan deretter returnere bestillingen din uten straff og uten å oppgi noen grunn (kostnadene her må betales av deg). Innen 14 dager etter mottak av din returnerte bestilling eller din indikasjon på at du ønsker å frafalle avtalen, vil vi betale deg tilbake hele kjøpesummen, med samme betalingsmiddel som du brukte til kjøpet. Utgifter som er påløpt ved å velge ekstra leveringsalternativer som Sporet frakt eller Gaveinnpakning refunderes ikke.
2. Angrefristen gjelder ikke for personlig tilpassede produkter
3. De direkte kostnadene for retur av varene vil dermed være på din bekostning. Vi vil angi kostnadene for retur eller gi et estimat av kostnadene, hvis det ikke er rimelig mulig å beregne dem på forhånd. Skulle det være umulig å returnere varene med posttjeneste, vil vi hente varene fra deg uten å belaste deg ekstra kostnader. Vi kan nekte tilbakebetaling så lenge vi ikke har mottatt de returnerte varene eller til du har vist at du har returnert varene, avhengig av hvilken hendelse som inntreffer først.
4. Vi forventer at du håndterer bestillingen så vel som emballasjen med største forsiktighet i løpet av de første 14 dagene etter levering. Hvis du ønsker å returnere varene som beskrevet ovenfor, kan du bare pakke ut eller bruke dem i den utstrekning det er nødvendig for å vurdere om du ønsker å beholde dem. Returnerte varer kan testes, men ikke brukes. Når du returnerer varene, må du også returnere alt levert tilbehør og - hvis rimelig mulig - returnere varene i deres originale tilstand og emballasje samt ta hensyn til våre instruksjoner som oppført nedenfor.
5. Du kan returnere pakken din via post eller bud.
6. For å utøve din rett til å angre raskt og riktig, både i tilfelle levering av tjenester som i tilfelle levering av varer, kan du sende en e-post til [email protected] med bestillingsnummeret ditt. Vi sender deg en bekreftelse på din tilbaketrekking via e-post.
1. I løpet av perioden vi nevner i tilbudet vårt, endres ikke prisene våre, bortsett fra prisendringer som følge av endringer i MVA-satser.
2. Våre priser inkluderer alle skatter, MVA og alle andre avgifter. Dermed vil du aldri oppleve ubehagelige overraskelser. Vi kan imidlertid bestemme oss for å belaste deg med fraktkostnader i tillegg til kjøpesummen. I så fall varsler vi alltid dette før du endelig plasserer kjøpet. I så fall varsler vi deg før den endelige bekreftelsen av bestillingen din.
1. Vi aksepterer kun forskuddsbetaling gjennom nettstedet vårt ved hjelp av betalingsmetodene som er angitt der.
2. For å garantere trygg online betaling og sikkerheten til dine personlige data, vil transaksjonsdataene kun bli ledet mens de er kryptert med SSL-teknologi. For å foreta betalinger med SSL kreves ingen spesiell programvare. Du gjenkjenner en sikker SSL-forbindelse ved "låsen" i statuslinjen nederst i nettleseren din.
1. Vi garanterer at produktene våre er i samsvar med bestillingen din og oppfyller de normale forventningene du måtte ha med tanke på produktenes spesifikasjoner. Vi garanterer også at varene våre er i samsvar med alle lover som er gjeldende på tidspunktet for din bestilling.
2. Som forbruker har du en lovfestet 2-års garanti på varer kjøpt fra oss hvis denne varen ikke er i samsvar med den plasserte bestillingen. I løpet av denne perioden og innenfor de juridiske grensene, sørger vi for gratis erstatning eller reparasjon av varer som viser en defekt dekket av den lovfestede garantien.
3. I den grad det er mulig eller rimelig, har du et valg mellom erstatning eller reparasjon. Bare hvis erstatning eller reparasjon er overdreven eller umulig, eller umulig å levere innen en rimelig tid, har du rett til en reduksjon eller til å kreve oppløsning av kjøpskontrakten.
4. I løpet av de første seks månedene kan du i alle tilfeller påberope deg garantien. Etterpå må du bevise at manglene på varene ikke er forårsaket av unormal bruk.
1. Alle varer og tjenester leveres til adressen som er oppgitt av deg når du bestiller.
2. Når en vare er på lager, vil den bli levert til leveringsadressen innen den forhåndsbestemte leveringstiden. Hvis en vare ikke er på lager i nettbutikken, vil bestillingen din bli sendt når produktet er tilbake på lager. Vi informerer deg om leveringstiden i din ordrebekreftelse.
3. Levering avhenger av ditt leveringsland. For å se de estimerte leveringstidene for ditt land, klikk her. Endelig levering av kjøpet ditt vil finne sted innen 30 dager etter at bestillingen er plassert.
4. Hvis vi ikke er i stand til å levere i tide, vil vi alltid varsle deg før slutten av leveringsperioden. Hvis vi ikke gjør det, kan du kansellere bestillingen din gratis. I så fall vil vi refundere deg innen 30 dager etter oppløsningen av avtalen.
5. Forsendelsen av varer og gavekort er alltid på vår risiko. Så du trenger ikke å bekymre deg for varer som går tapt under transport. Hvis du derimot returnerer varer til oss innen 30 dager etter levering fordi du foretrekker å ikke beholde dem, vil du være ansvarlig for transporten.
6. Hvis de leverte varene ble skadet under transport, ikke samsvarer med varene nevnt på leveringsseddelen eller ikke samsvarer med varene du bestilte, må du rapportere dette så raskt som mulig og under alle omstendigheter innen 3 dager. Deretter må du sende varene tilbake innen 14 kalenderdager etter levering.
7. Vi kan ikke holdes ansvarlige for eventuelle konsekvensskader som skyldes sen levering eller manglende levering av transportøren som er tildelt av selskapet. I slike tilfeller er vårt ansvar begrenset til verdien av varene som det er bevist at de ikke ble mottatt av kunden.
1. Forbrukeren har rett til å si opp en avtale med ubestemt varighet når som helst, med overholdelse av avtalte oppsigelsesregler og med en oppsigelsestid på minst en måned.
2. En avtale inngått for en bestemt periode har en varighet på maksimalt to år.
3. Hvis en salgsavtale for varer for en bestemt periode stipulerer at i tilfelle forbrukerens manglende handling vil Fjernavtalen bli forlenget, vil avtalen fortsette som en avtale med ubestemt varighet og vil kreve en oppsigelsestid på minst en måned.
4. Hvis en avtale for levering av tjenester for en bestemt periode ble inngått mellom selskapet og forbrukeren og inneholder en klausul om stille fornyelse. Denne klausulen vil bli uthevet med fet skrift og i en ramme atskilt fra teksten, på forsiden av den første siden.
4. Denne klausulen vil inneholde konsekvensene av en stille fornyelse, blant annet bestemmelsen i neste avsnitt med hensyn til oppsigelse samt den siste mulige datoen for motstand mot den stille fornyelsen fra forbrukeren og måten å varsle denne motstanden på. Forbrukeren kan, etter den stille fornyelsen av en tjenesteavtale med bestemt varighet, når som helst og uten noen kompensasjon avslutte avtalen, med hensyn til en oppsigelsesfrist på maksimalt to måneder.
1. I tilfelle force majeure, er vi ikke forpliktet til å oppfylle våre forpliktelser. I så fall kan vi enten suspendere våre forpliktelser for varigheten av force majeure eller endelig annullere avtalen.
2. Hendelser av force majeure er alle omstendigheter eksterne til vår vilje og kontroll som gjør at respekten av våre forpliktelser helt eller delvis er umulig. Slike hendelser inkluderer blant annet streiker, brann, forstyrrelser av energiforsyninger eller telekommunikasjonsnettverk eller kommunikasjonssystemer og/eller det midlertidige nedetid av nettbutikken, sen levering eller manglende levering av leverandører eller andre tredjeparter,…
1. Vårt nettsted, logoer, tekster, fotografier, navn og generelt alle våre kommunikasjoner er beskyttet av immaterielle eiendomsrettigheter som enten tilhører oss eller våre leverandører eller andre rettighetshavere.
2. Det er forbudt å bruke og/eller endre noen av de immaterielle eiendomsrettighetene som beskrives i denne klausulen. Så du kan for eksempel ikke kopiere eller reprodusere tegninger, fotografier, navn, tekster, logoer, fargekombinasjoner, etc.… uten vår forhåndsskrevne og eksplisitte samtykke.
3. Kunden har ikke lov til å bruke materialer som kan krenke rettighetene til personvern, publisitetsrettigheter, immaterielle og/eller industrielle eiendomsrettigheter eller lignende rettigheter, på grunn av manglende tillatelse fra eieren av disse rettighetene. MonkeyMonkey bvba tar ikke ansvar i tilfelle krav fra en tredjepart basert på påstanden om at et deksel levert av MonkeyMonkey krenker noen rettighet fra en tredjepart.
1. Vi håper selvfølgelig at alle våre kunder alltid er 100% fornøyde. Hvis du likevel skulle ha klager angående våre tjenester, ikke nøl med å kontakte oss på [email protected]. Vi vil gjøre det ytterste for å håndtere klagen din innen 7 dager.
2. Alle kontrakter vi inngår med våre kunder, uavhengig av deres bosted, er utelukkende styrt av belgisk lov. Bare domstolene i Belgia er kompetente til å dømme med tvister som oppstår fra eller er forbundet med disse kontraktene. Hvis som et resultat av internasjonal lov loven til et annet land gjelder, vil tolkningen av de nåværende vilkårene og betingelsene i første omgang gjøres i samsvar med Bok VI i den belgiske handelskoden.
3. Som et tiltak for alternativ tvisteløsning, har den føderale tjenesten de Médiation des Consommateurs blitt utpekt til å motta alle krav om utenomrettslig løsning av forbrukertvister. Tjenesten vil gripe direkte inn eller overføre klagen din til den relevante tjenesten. Du kan kontakte tjenesten de Médiation des Consommateurs via denne lenken: https://www.mediationconsommateur.be//en
3. I tilfelle grenseoverskridende tvist, kan du kontakte "Online Dispute Resolution" -plattformen til Den europeiske union via denne lenken: https://ec.europa.eu/odr
Hør det fra noen andre
83%
|
18936
|
||
9%
|
2136
|
||
3%
|
625
|
||
2%
|
466
|
||
3%
|
760
|
Jane
VerifisertVeldig fornøyd og bra produkt
Susanne
VerifisertI really like the looks of my new case. It is very cute and seems to be lasting without peeling. Very unique design and personalised with my name. Happy with it.
Borislava
VerifisertOk, Věry nice.. long delivery
Tereza
VerifisertHar du et spørsmål? Jeg er tilgjengelig fra mandag til lørdag.
Legg igjen din e-postadresse nedenfor og motta en rabattkode
E-postadressen er ikke korrekt
Din kode:
My first order was not received, once notified, I received a replacement Extremely satisfied with service and product Well done