Modell

Modell

FAQ

Trenger du hjelp?

Bestilling

Jeg er ikke fornøyd! Hva kan jeg gjøre? Vi beklager at du ikke er fornøyd med tjenesten vår. Vi jobber hardt for å følge de strengeste lovlige retningslinjene for netthandel. Hvis du har et problem som ikke kan løses med disse ofte stilte spørsmålene, vennligst kontakt oss på [email protected].

Hvordan kan jeg sjekke statusen på bestillingen min? Du kan sjekke statusen på bestillingen din her.

Jeg har ikke mottatt bestillingen min! Har dere ranet meg? Ja! ... Bare tuller. Etter at vi har sendt bestillingen din, stoler vi på at fraktselskapene vi jobber med gjør sin del. Dessverre kan det noen ganger hende at de mister en pakke eller leverer den til feil adresse. Vi opprettholder en ventetid på 25 virkedager etter forsendelse for å sikre at bestillingen din ikke er forsinket. Når du ikke mottar bestillingen din innen denne ventetiden, anser vi at bestillingen din er tapt under transport, og vi vil tilby deg en løsning.
Vennligst kontakt oss når du ikke mottar bestillingen din innen 25 virkedager.

Jeg har nettopp lagt inn en bestilling. Hva nå? Først og fremst: Takk for bestillingen din! Her er hva som kommer til å skje: Etter at du har lagt inn bestillingen din, vil du motta to e-poster som oppdaterer deg på statusen for bestillingen din. Den første e-posten vil bekrefte bestillingen din. Vi sender vanligvis bestillinger innen 48 timer. Den andre e-posten vil bekrefte forsendelsen av bestillingen din.

Denne e-posten vil ha alle leveringsdetaljene om din spesifikke bestilling.

Hvis du ikke har mottatt noen e-poster, må du sørge for å sjekke søppelpost-/junk-mappen til e-posten du registrerte hos oss.

Du kan også sjekke statusen for bestillingen din når som helst her.

Jeg vil kjøpe mange deksler. Kan jeg få mengderabatt? Vi tilbyr mengderabatt på bestillinger fra 10 deksler. Du kan se all informasjonen og rabattene på vår B2B-side.

Kjøpet mitt gikk i stykker i garantiperioden. Hva nå? Vi tilbyr en garanti på 6 måneder på alle våre produkter. Vi streber etter å bringe deg den beste kvaliteten tilgjengelig. I den sjeldne sjansen for at kjøpet ditt brytes i løpet av denne perioden, vil vi erstatte det kjøpte produktet kostnadsfritt.

Når dette skjer, kontakt oss på [email protected]. Inkluder et klart bilde av problemet og bestillingsnummeret ditt. På den måten kan vi tilby deg en løsning så raskt som mulig.

Jeg ombestemte meg. Kan jeg returnere kjøpet mitt? Ja, det kan du!

Du kan returnere dine kjøp innen 30 dager etter mottak. Det er imidlertid noen unntak:

Produkter som er kvalifisert for retur:
Vi tilbyr en 30 dagers returpolicy på alle etuier fra vår samling og på alt tilbehør. Dette betyr at du i løpet av de første 30 kalenderdagene etter mottak av kjøpet ditt, kan ombestemme deg.

Vi godtar kun returer når de kjøpte varene er ubrukte og viser ingen tegn på slitasje.

Vær oppmerksom på at kunder er ansvarlige for alle gebyrer involvert i retur av varer. Returpakker forblir kundens ansvar til de er mottatt av CaseCompany. Vi vil refundere bestillingen fullt ut innen 7 dager etter å ha mottatt de returnerte kjøpene.

Hvis du ønsker å returnere kjøpet ditt, vennligst kontakt oss på [email protected] eller hvis du er en EU-beboer: send oss det europeiske angrerettsskjemaet.

Returer uten forhåndskommunikasjon med oss vil ikke bli akseptert.

Returer kan sendes ledsaget av ordrenummer til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

Produkter som ikke er kvalifisert for retur:

Vi aksepterer ikke returer av personlige produkter. Hvert personlige etui eller sleeve er laget på bestilling, og det er ikke mulig for oss å videreselge kjøpet ditt.

Ekstra alternativer lagt til din bestilling som Sporet Forsendelse og Gaveinnpakning er ikke refunderbare.

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min? Dessverre er det ikke mulig. Når bestillingen din er bekreftet, starter vi umiddelbart produksjons- og forsendelsesprosessen.
Vi kan ikke endre noen detaljer om bestillingen din etter bekreftelsen. Så sørg for at du oppgir riktig leveringsadresse og bestiller riktig produkt for deg.

Jeg vil laste opp mine egne bilder. Hvilket bildeformat og oppløsning gir best resultat? Vårt designverktøy støtter .jpeg og .png formater. For et mobildeksel anbefaler vi en oppløsning på 2000×3000 piksler. For laptop-sleeves og iPad-deksler anbefaler vi en oppløsning på 4000×3000 piksler.
Hvis bildet ditt er uskarpt eller pikselert i forhåndsvisningen i designverktøyet, vil det mest sannsynlig også være uskarpt og pikselert når det er trykt. Så sørg for at du bruker bilder av høy kvalitet.

Jeg vil designe mitt eget smarttelefondeksel. Hvordan kommer jeg i gang? Vi spesialiserer oss på å tilby muligheten til å designe ditt eget telefondeksel.
Følg disse stegene. Du kan komme i gang her.

1. Velg enheten din.
Vi har deksler for over 200 enheter. Velg din her. Vi prøver å tilby så mange enheter som mulig. Hvis vi ikke har et deksel for telefonen din, la oss vite her.

2. Velg hvilken type deksel du vil designe.
For smarttelefoner har vi opptil 7 forskjellige alternativer, hver med sine egne egenskaper, utseende og følelse.

3. Start designprosessen!
Du kan laste opp ditt eget bilde fra datamaskinen din eller din sosiale mediekonto. Du kan legge til opptil 10 bilder i en kollasje. Avslutt ved å legge til en personlig tekst eller noen emoji. Du har kontrollen!

Retur/Garanti

Kjøpet mitt gikk i stykker i garantiperioden. Hva nå? Vi tilbyr en garantiperiode på 6 måneder på alle våre produkter. Vi streber etter å bringe deg den beste kvaliteten tilgjengelig. I den sjeldne sjansen for at kjøpet ditt brytes i løpet av denne perioden, vil vi erstatte det kjøpte produktet kostnadsfritt.

Når dette skjer, kontakt oss på [email protected]. Inkluder et klart bilde av problemet og bestillingsnummeret ditt. På den måten kan vi tilby deg en løsning så raskt som mulig.

Jeg ombestemte meg. Kan jeg returnere kjøpet mitt? Ja, det kan du!

Du kan returnere dine kjøp innen 30 dager etter mottak. Det er imidlertid noen unntak:

Produkter som er kvalifisert for retur:
Vi tilbyr en 30 dagers returpolicy på alle deksler fra vår samling og på alt tilbehør. Dette betyr at du i løpet av de første 30 kalenderdagene etter at du har mottatt kjøpet ditt, kan ombestemme deg.

Vi godtar kun returer når de kjøpte varene er ubrukte og viser ingen tegn på slitasje.

Vær oppmerksom på at kunder er ansvarlige for alle gebyrer involvert i retur av varer. Returpakker forblir kundens ansvar til de er mottatt av CaseCompany. Vi vil refundere bestillingen fullt ut innen 7 dager etter å ha mottatt de returnerte kjøpene.

Hvis du ønsker å returnere kjøpet ditt, vennligst kontakt oss på [email protected] eller hvis du er en EU-beboer: send oss det europeiske angrerettsskjemaet.

Returer uten forhåndskommunikasjon med oss vil ikke bli akseptert.

Returer kan sendes ledsaget av ordrenummer til:
MonkeyMonkey bvba
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

Produkter som ikke er kvalifisert for retur:

Vi aksepterer ikke returer av personlige produkter. Hvert personlige etui eller sleeve er laget på bestilling, og det er ikke mulig for oss å videreselge kjøpet ditt.

Ekstra alternativer lagt til din bestilling som Sporet Forsendelse og Gaveinnpakning er ikke refunderbare.

Kan jeg endre eller kansellere bestillingen min? Dessverre er det ikke mulig. Når bestillingen din er bekreftet, starter vi umiddelbart produksjons- og forsendelsesprosessen.
Vi kan ikke endre noen detaljer om bestillingen din etter bekreftelsen. Så sørg for at du oppgir riktig leveringsadresse og bestiller riktig produkt for deg.

Bestillingsstatus

Statussiden sier at bestillingen min er “På vent”. Hva betyr dette? Når bestillingen din er satt “På vent”, er det vanligvis fordi det er et problem. Det er mulig vi allerede har sendt deg en e-post for å varsle deg om dette. Hvis dette ikke er tilfelle, vennligst kontakt oss på [email protected].

Vennligst sørg for å sjekke søppelpost-/junk-mappen til e-posten du registrerte hos oss.

Jeg fikk nettopp en e-post som sier at bestillingen min ble kansellert. Hvorfor skjer dette? Automatisk kansellering av en bestilling skjer når det er et problem med betalingen. Hvis det tar for lang tid for en bestilling å motta betaling etter at den er plassert, kansellerer systemet vårt automatisk bestillingen.

Hvis bestillingen din ble kansellert mot din vilje, vennligst kontakt oss på [email protected].

Hvordan kan jeg sjekke statusen på bestillingen min? Du kan sjekke statusen på bestillingen din her.

Fyll inn e-posten du plasserte bestillingen med og bestillingsnummeret ditt, så får du den nyeste informasjonen om bestillingen din.

Frakt & levering

Jeg har ikke mottatt bestillingen min! Har dere ranet meg? Ja! ... Bare tuller. Etter at vi har sendt bestillingen din, stoler vi på at fraktselskapene vi jobber med gjør sin del. Dessverre kan det noen ganger hende at de mister en pakke eller leverer den til feil adresse. Vi opprettholder en ventetid på 25 virkedager etter forsendelse for å sikre at bestillingen din ikke er forsinket. Når du ikke mottar bestillingen din innen denne ventetiden, anser vi at bestillingen din er tapt under transport, og vi vil tilby deg en løsning.
Vennligst kontakt oss når du ikke mottar bestillingen din innen 25 virkedager.

Må jeg signere for bestillingen min ved levering? UK/EU
Med vår standard fraktalternativ vil bestillingen din bli levert i postkassen din. Du trenger ikke å signere for leveringen din.

Med vårt sporbare fraktalternativ må du signere ved levering. Hvis du vil være sikker på at du er hjemme når leveringstjenesten kommer, vennligst sjekk sporingsinformasjonen din.

US/CAN/AUS
Du må signere ved levering. Hvis du vil være sikker på at du er hjemme når leveringstjenesten kommer, vennligst sjekk sporingsinformasjonen din.

Sporingskoden min fungerer ikke. Hva nå? Noen ganger er det mulig at sporingskoden din ikke er umiddelbart aktivert etter forsendelse. Hvis sporingsinformasjonen din ikke er tilgjengelig to dager etter at du har mottatt forsendelsesbekreftelse, vennligst kontakt oss på [email protected].

Jeg vil spore bestillingen min. Er dette mulig? Vi tilbyr sporing på alle bestillinger med valgt sporbar leveringsalternativ. Du vil motta en e-post med alle sporingsdetaljene når vi sender bestillingen din.

Dessverre kan vi bare tilby sporet frakt på bestillinger med en leveringsadresse i EU, USA, Canada og Australia.

Vi tilbyr standard frakt til de fleste land i verden.

Standard fraktalternativ inkluderer ikke en sporingskode.

Leveringsadressen min er utenfor EU. Må jeg betale importavgifter? Noen land utenfor Den europeiske union kan kreve importskatt, avgifter og relaterte tollgebyrer for importen. Denne kostnaden er ikke dekket i betalingene du gjorde til oss. Disse kostnadene, hvis aktuelle, bestemmes og belastes av tollkontoret i destinasjonslandet. For ytterligere detaljer om avgifter, vennligst kontakt ditt lokale tollkontor.

Hvor lang tid tar frakten? Leveringstiden er ikke garantert for Standard Shipping. Hvis det er en dato du ønsker å overholde, foreslår vi at du velger alternativet Sporet frakt.

Leveringstidene nedenfor er den estimerte tiden som kreves av posttjenesten og inkluderer ikke behandlingstiden til tollvesenet i destinasjonslandet. I noen tilfeller kan det lokale tollkontoret i landet ditt kreve ytterligere dokumenter og tid for å få pakken klarert, og dette kan også føre til ytterligere forsinkelse på leveringen.

På helligdager og i travle perioder er det mulig at behandlingen og leveringen av forsendelsen din kan bli noe forsinket. Tollvesenet og postvesenet kan trenge ekstra tid til å jobbe med behandlingen/leveringen i høysesongen (Black Friday, jul osv.) eller før store festivaler (f.eks. Valentinsdag). Du finner mer informasjon om helligdager i mottakerlandet på de lokale myndighetenes nettsider.

Country Shipping type Duration (business days)
Austria standard 4-5
Austria express 3-4
Australia express 6-7
Australia standard 12-15
Belgium standard 3-6
Belgium express 2-4
Bulgaria standard 5-8
Bulgaria express 3-6
Canada express 5-10
Canada standard 10-15
Switzerland express 3-5
Switzerland standard 4-6
Cyprus express 5-10
Cyprus standard 5-8
Czech Republic standard 5-8
Czech Republic express 3-4
Germany standard 3-5
Germany express 3-4
Denmark express 3-4
Denmark standard 5-8
Estonia standard 5-8
Estonia express 4-6
Spain standard 5-8
Spain express 3-6
Finland express 3-6
Finland standard 5-8
France express 3-4
France standard 4-6
Greece express 4-6
Greece standard 5-8
Croatia express 4-7
Croatia standard 5-8
Hungary standard 5-8
Hungary express 3-6
Ireland standard 5-8
Ireland express 3-6
Italy express 3-6
Italy standard 5-8
Lithuania standard 5-8
Lithuania express 4-6
Luxembourg express 3-4
Luxembourg standard 3-6
Latvia standard 5-8
Latvia express 4-6
Malta standard 5-8
Malta express 5-10
The Netherlands express 1-3
The Netherlands standard 3-4
Norway standard 5-8
Norway express 5-7
Poland express 3-6
Poland standard 5-8
Portugal express 3-6
Portugal standard 5-8
Romania standard 5-8
Romania express 3-6
Sweden standard 5-8
Sweden express 3-6
Slovenia standard 5-8
Slovenia express 3-6
Slovakia express 3-6
Slovakia standard 5-8
United States standard 5-7
United States express 4-6
Rest of the world standard 10 - 15

Betaling

Jeg tror noe gikk galt under betalingen. Hvordan kan jeg være sikker på at alt gikk bra? Når vi mottar betaling, sender vi umiddelbart en e-post til adressen du registrerte med for å bekrefte bestillingen din. Hvis du ikke har mottatt en e-post fra oss og du har blitt belastet for bestillingen, vennligst kontakt oss på [email protected].

Vennligst sørg for å sjekke Spam / Junk-mappen til e-posten du registrerte hos oss hvis du ikke har mottatt noen bekreftelses-e-poster.

Hvordan kan jeg betale for bestillingen min? Vi aksepterer en rekke betalingsalternativer. PayPal, kredittkort og bankoverføring.
Vi behandler og sender bestillingen etter mottak av betaling. Hvis du velger å betale via bankoverføring, kan det forsinke behandlingen av bestillingen din.

Lage ditt eget deksel

Jeg vil laste opp mine egne bilder. Hvilket bildeformat og oppløsning gir best resultat? Vårt designverktøy støtter .jpeg og .png formater. For et telefondeksel anbefaler vi en oppløsning på 2000×3000 piksler. For laptop-sleeves og iPad-deksler anbefaler vi en oppløsning på 4000×3000 piksler.
Hvis bildet ditt er uskarpt eller pikselert i forhåndsvisningen i designverktøyet, vil det mest sannsynlig også være uskarpt og pikselert når det er trykt. Så sørg for at du bruker bilder av høy kvalitet.

Jeg vil designe mitt eget smarttelefondeksel. Hvordan kommer jeg i gang? Vi spesialiserer oss på å tilby muligheten til å designe ditt eget telefondeksel.
Følg disse stegene. Du kan komme i gang her.

1. Velg enheten din.
Vi har deksler for over 200 enheter. Velg din her. Vi prøver å tilby så mange enheter som mulig. Hvis vi ikke har et deksel for telefonen din, la oss vite her.

2. Velg hvilken type deksel du vil designe.
For smarttelefoner har vi opptil 7 forskjellige alternativer, hver med sine egne egenskaper, utseende og følelse.

3. Start designprosessen!
Du kan laste opp ditt eget bilde fra datamaskinen din eller din sosiale mediekonto. Du kan legge til opptil 10 bilder i en kollasje. Avslutt ved å legge til en personlig tekst eller noen emoji. Du har kontrollen!

B2B

Jeg vil kjøpe mange deksler. Kan jeg få mengderabatt? Vi tilbyr mengderabatt på bestillinger fra 10 deksler. Du kan se all informasjonen og rabattene på vår B2B-side.

Trenger du mer info?

CaseCompany er en del av MonkeyMonkey BVBA
Du kan finne oss på:
Wiedauwkaai 23F
9000 Gent
Belgia

MVA-nummer:
BE0549896463

Du kan sende oss en e-post på: [email protected].

Kontakt oss

Hør det fra noen andre

94% anbefaler oss, vil du snart også gjøre det?

reviews
google review kiyoh review

16.683 Anmeldelser

review star review star review star review star review star
80%
13269
review star review star review star review star review star
10%
1701
review star review star review star review star review star
3%
561
review star review star review star review star review star
3%
433
review star review star review star review star review star
4%
719

100% tilfredshetsgaranti

checkmarkStave- og trykkfeil garanti 
checkmark30-dagers pengene-tilbake garanti
checkmark12 måneders produktgaranti
checkmarkAlltid passer garanti 
review star review star review star review star review star 10/10

Our grandaughter were very please with her gift which also has her name on it.

Kurt

Verifisert
Rönninge
I dag
review star review star review star review star review star 10/10

K

Kinga

Verifisert
Malmö
I går
review star review star review star review star review star 10/10

I'm really pleased with my purchase its so different, and the customer service was fantastic!

Linda

Verifisert
Barry
I går
review star review star review star review star review star 10/10

Great case 1st one went missing in the post62nd one replaced free off charge

Niall

Verifisert
Santry
I går
Illustrasjon av en kvinne som sier: Hei! Jeg er Sofie, og her for å hjelpe

500 000 fornøyde kunder, blir du en av dem snart?

Har du et spørsmål? Jeg er tilgjengelig fra mandag til lørdag.